Witamy w systemie zamówień ROTER
Wstęp
System zamówień elektronicznych Roter NIE JEST SKLEPEM internetowym.
Tym samym, dla korzystających z pośrednictwa niniejszego systemu NIE mają zastosowania przepisy określające prawa konsumenckie klientów/stron handlu elektronicznego.
System zamówień elektronicznych Roter przeznaczony jest dla podmiotów gospodarczych współpracujących z ROTER SJ.
Zasady korzystania
Aby korzystać z systemu zamówień należy:
1. Zarejestrować się, podając aktualny adres e-mail.
Zakończenie procesu rejestracji skutkuje wysłaniem wiadomości o dokonanej rejestracji,na wskazany adres e-mail. Należy potwierdzić fakt rejestracji.
2. Pracownicy Roter weryfikują poprawność danych podanych w trakcie rejestracji.
3. Zarejestrowany podmiot gospodarczy (osoba), decyzją ROTER jest upoważniany (lub nie), do logowania się w systemie i korzystania z dostępnych danych i funkcji.
4. W przypadku niezłożenia zamówienia w ciągu 1 miesiąca od momentu rejestracji konto użytkownika jest automatycznie usuwane.
Uwagi o pracy systemu zgłaszać:
roter@roter.com.pl